برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

Apple Watch Series 4 را مرور کنید

در سال 2015 ، تقریباً در همان زمان که اپل ساعت هوشمند را معرفی کرد ، پس از یک طوفان شدید پوشیدنی ها آرام شدند و این شرکت موفق شد بازار ساعت های هوشمند در حال ظهور را تسخیر کند.

   ادامه مطلب ...

رقابت بین اپیک و اپل به نفع توسعه دهندگان کم درآمد

در ماه های اخیر ، اپل به دلیل هزینه های App Store مورد انتقاد قرار گرفته است. اگرچه به نظر می رسد که اپل تصمیمی برای تغییر روش خود نگرفته است ، این شرکت برنامه جدیدی را نشان داده است که هزینه اکثر App Store را برای بیشتر توسعه دهندگان به 15٪ کاهش می دهد.

  ادامه مطلب ...

مقاومت بالای صفحه در تست خرابی آیفون 12 مینی

تست تصادف آیفون 12 بار دیگر مقاومت فوق العاده بالای صفحه آیفون 12 را نشان داد. ظاهراً صفحه نمایش این گوشی به لطف فناوری "Ceramic Shield" در برابر ضربه مقاوم بود.

  ادامه مطلب ...

Samsung Galaxy Watch 2 Active را مرور کنید

ساعتهای هوشمند بخشی از دنیای فناوری امروز است. البته در کنار اخبار مهیج و رشد سریع آن ، می توان از آن به عنوان یکی از ابزاری که توانسته جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کند ، قدردانی کرد.
  ادامه مطلب ...

MacBook Pro 2020 با تراشه M1 معرفی شد

جدیدترین غول فناوری در مک بوک پرو 13 اینچی از تراشه کاملاً جدید M1 استفاده می کند ، به این معنی که عملکرد آن بسیار سریع است. عملکرد پردازنده را تا 2.8 برابر و عملکرد GPU را تا 5 برابر بهتر از قبل خواهیم دید

  ادامه مطلب ...

مدیاتک چیپست 700 نانومتری با مودم 5G را آشکار می کند


مدیاتک همچنان به تلاش خود برای ایجاد تلفن های 5G اقتصادی ادامه می دهد و در جدیدترین اقدام خود از چیپ ست 7 نانومتری Dimensity 700 رونمایی کرده است. این تراشه بسیار شبیه 720 Dimension است که اخیراً معرفی شده است.

  ادامه مطلب ...

دکمه مخفی جدید در آیفون 12

اپل ویژگی جدیدی به نام Back Tap را به iOS 14 ، آخرین نسخه سیستم عامل آیفون خود ، اضافه کرده است. ویژگی "برگشت کلیک" یک "دکمه" جذاب جدید به تلفن شما اضافه می کند که مرز بین سخت افزار و نرم افزار را بیش از هر زمان دیگری محدود می کند.

  ادامه مطلب ...

بهترین ساعت های هوشمند زنانه را انتخاب کنید


انتخاب بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 کار دشواری است. در این فهرست تلاش کردیم راهنمای خریدی از بهترین ساعت های هوشمند دخترانه را ارائه دهیم.

  ادامه مطلب ...

رئیس سامسونگ فوت کرد


شرکت های بزرگ از روز اول قدرتمند نبوده و افراد مختلفی در تلاشند تا آنها را اداره کنند. سامسونگ الکترونیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. لی کانگ هی در مدت تصدی خود پیشرفت های بزرگی در شرکت داشته است. اما اخیراً اخبار ناخوشایند درباره این شخص در فضای مجازی منتشر شد.


مدیرعامل سامسونگ ، لی کانگ هی ، که مدت ها هدایت این شرکت را بر عهده داشت ، در سن 78 سالگی درگذشت. پیشرفت باورنکردنی سامسونگ از زمان خنثی سازی در دهه 1980 نتیجه رهبری موفق کون هی بوده است.


علت مرگ هنوز اعلام نشده است. اما لی سالها قبل از مرگ از کار افتاده بود. گفته می شود علت آن حمله قلبی بود که در سال 2014 متحمل شد و وی را از جامعه کنار کشید.


لی جه یانگ یا جی یی احتمالاً پس از مرگ پدرشان شرکت را اداره خواهند کرد. در سال های اخیر یکی از مهمترین گزینه ها برای مدیریت سامسونگ الکترونیک در نظر گرفته شده است.


لی کان هی با چالش ها و آشفتگی های بزرگی روبرو بود ، مانند بحران اقتصادی آسیا در اواخر دهه 1990 ، حباب دات کام. این منجر به از بین رفتن بسیاری از شرکت های الکترونیکی شد.


علی رغم این موفقیت ها ، لی کانگ هی در سال های اخیر با چالش های قابل توجهی نیز روبرو بوده است. او در اواخر دهه 2000 به اتهام فرار مالیاتی متهم شد ، اما رئیس جمهور وقت وی را به دلیل خدماتش به کشور عفو کرد. تلاش های Kan He برای ایجاد ثبات در پسرش لی جه یانگ نیز مورد انتقاد قرار گرفت.


منبع

پایان کار موزیک Google Play

گوگل دیروز اعلام کرد که قصد دارد در آینده ای نه چندان دور موسیقی Google Play را تعطیل کند. به گفته گوگل ، دسترسی به موسیقی Play در سپتامبر 2020 برای کاربران ساکن نیوزیلند و آفریقای شمالی غیرممکن است.

 

ادامه مطلب ...

سرانجام انحصار ارتباطات از راه دور فیبر نوری شکسته شد

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات اخیراً اعلام کرد که انحصار فیبر نوری در ارتباطات از راه دور شکسته شده است و می تواند توسط سایر ارائه دهندگان خدمات ارائه شود.

ادامه مطلب ...