برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

مدلها و قیمتهای ساعتهای سیکو


هر دوی اینها با 6306 وجود ندارد. در حقیقت ، چندی پیش نبود که سیکو اولین لاک پشت مدرن را تحت مجموعه Seiko Prospex راه اندازی کرد.


  

در اطراف نشانگرها یک طرح کلی نقره ای وجود دارد که ابعاد بسیار خوبی به صفحه شماره گیری می دهد.



شماره سریال در Seiko چیست؟ شماره سریال Seiko کجاست و چگونه می توانید از آن برای قرار دادن ساعت خود استفاده کنید؟ اینها س commonالات متداولی است که از خوانندگان خود می گیریم.برای کمک به شما در شناسایی سال تولید سیکو ، و همچنین فهمیدن زمان ساخت آن ، ما یک راهنمای کامل برای شماره سریالهای ساعتهای سیکو تهیه کرده ایم. در آنجا ، شما یک عدد پیدا خواهید کرد که در واقع به دو عدد متفاوت اشاره دارد - کد پرونده و کالیبر (حرکت).شماره پشت پرونده Seiko از یک عدد ، یک خط فاصله و سپس یک شماره اضافی تشکیل شده است.

اینها شماره سریال نیستند.بعلاوه ، قاب پشت ساعت Seiko مجموعه ای از اطلاعات مختلف را نشان می دهد.

این شامل تاریخ ساخت ، نوع حرکت ، مواد مورد ، سازنده ، نحوه باز کردن مورد و موارد دیگر است.این مقاله فقط جهت اطلاع رسانی است. این امر خصوصاً در مورد ساعتهای لوکس و مکانیکی که نه تنها به عنوان وسیله ای برای بیان زمان بلکه برای قدردانی ساخته شده اند نیز صادق است.

با این اوصاف ، تمام ساعتهای گرانقیمت سیکو به شماره سریال مجهز هستند.شماره سریال دارای اهداف مختلفی است.ساعتهای سیکو به چندین شماره مختلف مجهز شده اند.

قالب دوستیابی آن از طریق شماره سریال به شرح زیر است:اولین رقم شماره آخرین رقم سال تولید ساعت را نشان می دهد.
undefined
پیش از این ، سیکو از هفت رقم استفاده می کرد.با این اوصاف ، این اطلاعات به ما نمی گوید دهه تولید ساعت چیست.برای اینکه بدانید ساعت شما چه زمانی ساخته شده است باید بدانید که ساعت در چه دوره ای منتشر شده است.

این مفید است زیرا بیشتر کالیبرهای سیکو (حرکات) بیش از یک دهه در حال تولید نیستند.همچنین به تحقیق در مورد خود مدل کمک می کند تا بدانید چه زمانی این مدل از بازار عرضه شده و چه زمان متوقف شده است.چهار رقم آخر شماره سریال Seiko برای خواندن کمی پیچیده تر است. استثنائاتی در این قاعده وجود دارد.سرانجام ، رمزگشاهای مفید شماره سریال Seiko به صورت آنلاین نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

برای رمزگشایی سیکو با این ابزار ، آیا لازم است شماره سریال و شماره حرکت خود را وارد کنید.این 15 بهترین سیکو از بین صدها مدل موجود مورد علاقه های شخصی ما است و همه آنها را می توانید در آمازون پیدا کنید!با بسیاری از ساعت های موجود در بازار ، Seiko یک مارک معتبر ، نسبتاً مقرون به صرفه و قابل اعتماد است که می توانید برای یک ساعت مچی جامد به آن وابسته باشید.

ناگفته نماند ، وقتی یک ساعت مچی زیبا می پوشیم ، نه تنها به لباس خود اضافه می کنیم ، بلکه کارهای روزمره را نیز ساده می کنیم.همیشه تلفن خود را بیرون بیاورید تا زمان را بررسی کنید و دوازده دقیقه بعد ، هنگامی که هوا را از سوراخ نامحدود اسکرول که در آن فرو رفته اید ، هوا می گیرید ، نفس نفس می زند.هیچ رازی نیست که ساعتهای سوئیس در بازار ساعت پیشرو هستند ، اما نگهداری بیشتر ساعتهای سوئیس گران و گران است.

اگر منظور شما از "خوب" قابل اطمینان ، دقیق ، خوش طراحی و در بسیاری از قیمت ها است ، بله ، Seiko یک مارک ساعت خوب است.

اگر طرفدار Seiko هستید و می خواهید در مورد تاریخچه آن و پیشرفت های فنی آنها از طریق ساعت هایی که در طول سال ایجاد کرده اند بیشتر بدانید ، این یک مقاله جالب استصنایع دستی آنها در طول دهه ها ، با قطعاتی مانند Seekosha Timekeeper گرفته تا کلاسیک های بی انتها مانند Seiko SKX007 ، اصلاح شده است.

نه ، خطوط اصلی Seiko لوکس محسوب نمی شوند ، گرچه Grand Seiko به عنوان یک مارک جهانی ساعت مچی ساخته شده است.

.

ساعتهای ابزار برای یک کار یا ورزش خاص طراحی شده اند: کرنوگراف برای مسابقات زمان بندی ، غواصان برای اکتشاف در اعماق دریا ، GMT برای سفر در مناطق دیگر.

Seiko SKX007 از حرکت مکانیکی 7s26 استفاده می کند ، که حرکتی کم هزینه تر از حرکت در مدل هایی مانند Seiko Presage یا هر یک از مدل های Grand Seiko است.البته باید به خاطر داشته باشید که مدل های Seiko Presage و Grand Seiko به طور قابل توجهی گران تر از Seiko SKX007 هستند.

علاوه بر این ، Seiko SKX007 دارای ذخیره 44-48 ساعته است ، به این معنی که ساعت به مدت دو روز ادامه خواهد یافت قبل از اینکه دوباره بخواهید ساعت را به سیم بکشید.Seiko SKX007 دارای یک پنجره روز و تاریخ کاملاً واضح است که مرکز آن شماره گیری است که از طریق کریستال Hardlex دیده می شود.این ساعتی است که هم از نظر ساعت سازی و هم از طرف جامعه ساعت پوش بسیار مورد توجه است.

بخاطر داشته باشید SKX013 دارای همان مشخصات در اندازه 37 میلی متر کوچکتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.