برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

می بند 5 و می بند 4 را با هم مقایسه کنید

دستبند بهداشتی شیائومی بدون شک قهرمان ردیاب بهداشت اقتصادی است. می بند 5 جدید نیز پا به عرصه این رقابت گذاشت و با استقبال بی نظیری وارد بازار شد. ساعت های شیائومی به دلیل محبوبیت در چین و هند و قیمت بسیار پایین در کشورهای غربی سالهاست که در بالای جدول فروش جهانی قرار دارند. Mi Band 5 قرار است در ماه ژوئیه در بازارهای جهانی عرضه شود.

می بند 4 و 5 را برای طراحی مقایسه کنید


برای کسانی که امیدوار بودند ظاهری متفاوت از می بند 5 داشته باشند ، لازم به ذکر است که این بار شیائومی آن انتظار را برآورده نکرد و تفاوت زیادی در طراحی می بند 5 ندارد با توجه به اینکه شیائومی تغییرات عمده ای ایجاد کرده است به Mi 4 ، عمدتا با افزودن یک صفحه لمسی رنگی ، تعجب آور نیست که تغییر عمده ای در MiB جدید ایجاد نکرده است.



کیفیت صفحه در پاراگراف جدید نسبت به پاراگراف قبلی افزایش یافته است. در تاریخ 5 مه با صفحه لمسی 1.1 اینچی AMOLED با وضوح 126.294 روبرو است. این مشخصات از می بند 4 به روزرسانی شده است ، در مدل قبلی ما وضوح 120 240 240 پیکسل را از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED شاهد بودیم.


صفحه نمایش می بند 4 با توجه به قیمت بسیار مناسب عملکرد خوبی داشت. با این حال ، به نظر می رسد این مشخصات از هر لحاظ در بند 5 بهبود یافته است.


به رنگ روشن ، می بند 4 در رنگ های سیاه ، نارنجی ، آبی ، قرمز و صورتی موجود است. برای کمربند جدید ، شما هشت گزینه رنگی دارید ، از جمله برخی از رنگ های پاستلی که در عکس بالا مشاهده می کنید.


بنابراین اگر گزینه های رنگی زیادی می خواهید ، می بند 5 پاسخی برای انواع گزینه های رنگی شماست. البته هنوز مشخص نیست که آیا این موارد مانند بند 4 و بند 3 قابل تعویض هستند یا خیر.


Mi 5 در دو مدل درست مانند Mi 4 در دسترس خواهد بود که یکی از آن ها استاندارد و دیگری با قابلیت NFC است. مدل مجهز به NFC دارای میکروفونی برای فعال کردن دستورات صوتی و کنترل خانه هوشمند از طریق Xiao AIl شیائومی است.


    قابلیت NFC این مدل نیز مانند Mi Band 4 فقط برای کشور چین طراحی شده است. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است مدل های Pro و Lite را برای این مدل نیز طراحی و عرضه کند ، اگرچه هنوز حدس و گمان های زیادی در این زمینه وجود دارد.


حالا این ردیاب ها دقیقاً چه چیزی کشف می کنند؟ این ردیاب ها مجهز به سنسورهای شتاب قابل اعتماد ، ژیروسکوپ برای ردیابی حرکت و سنسور مجاورت برای پشتیبانی از توانایی کارکرد صفحه هنگام بلند شدن دست خود هستند.


یک سنسور اضافی در می بند 5 ظاهر می شود ، یک فشار سنج به عنوان راهی برای محاسبه تغییرات ارتفاع در ابزار گنجانده شده است. بنابراین ، اگر کوهنورد و کوهنورد هستید ، این سنسور برای شما مفید خواهد بود.


در هر دو مدل دستبند سلامتی شیائومی ، ضربان قلب شما ردیابی و در هنگام استراحت و هنگام ورزش به شما نشان داده می شود. Mi Band 5 شامل بسیاری از ویژگی های جدید این سنسور است که شیائومی ادعا می کند 50٪ دقیق تر از مدل موجود در Mi Band 4 است.


شمارش گام و نظارت اتوماتیک در نوار جدید ادامه دارد. Mi Band 5 همچنین دارای ویژگی خواب REM است. لازم به ذکر است که این قسمت از خواب با افزایش فعالیت مغزی مرتبط است و همچنین توسعه یادگیری از مزایای دیگر آن است.


شیائومی که اکنون از اپل ، فیت بیت و گارمین تقلید می کند ، اکنون به “تمرینات تنفسی هدایت شده” مجهز شده و همچنین توانایی ردیابی چرخه قاعدگی زنان را در بند 5 به آن اضافه کرده است. آنچه در دستبند سلامتی قبلی شیائومی نخواهید یافت.


مقایسه می بند 5 و می بند 4 شیائومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.