برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

چگونه می توان برای یک سازمان تبلیغاتی تبلیغ نوشت

 ایجاد آگهی برای آژانس خود مانند ایجاد آگهی برای مشتریان خود است. تبلیغات راهی به شما می دهد تا مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که از مهارت های طراحی و کپی آژانس شما می توان برای انتقال پیام آنها نیز استفاده کرد.

  

 ایجاد آگهی برای آژانس خود مانند ایجاد آگهی برای مشتریان خود است. تبلیغات راهی به شما می دهد تا مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که از مهارت های طراحی و کپی آژانس شما می توان برای انتقال پیام آنها نیز استفاده کرد. رابرت دبلیو بلی ، نویسنده ده ها کتاب در زمینه بازاریابی و تبلیغات ، می گوید نکته اساسی در ایجاد یک تبلیغ تجاری موثر و مولد این است که مشتریان بالقوه باید ظرف پنج ثانیه آن را درک کنند. سایت سئو شتاب مقالات خوبی در زمینه تبلیغ نویسی ارائه داده است. پیشنهاد می کنم که در صورت نیاز از این سایت دیدن کنید و مقالات مربوط به تبلیغات را بخوانید. مخاطب را تعریف کنید اولین قدم در ایجاد تبلیغ شما نیاز به شناسایی بازار هدف شما دارد. آیا با شرکت هایی که محصولات می فروشند یا آنهایی که در درجه اول خدمات می فروشند کار می کنید؟ بخش دیگری از بازار را تقسیم کنید. شرکتهای کوچک در مورد بودجه و میزان کار تبلیغاتی موجود با شرکتهای بزرگ تفاوت دارند. مکان شرکت را برای شخصی که می خواهید تبلیغاتش را از سر بگیرید مشخص کنید. صاحب مشاغل کوچک احتمالاً به خدمات کامل خلاقانه نیاز دارد در حالی که مدیر بازاریابی یک شرکت بزرگتر ممکن است بخواهد با بخش تبلیغات کار کند. توسعه عنوان با شروع توسعه تبلیغات خود ، روش هایی برای جلب توجه مشتری بالقوه با یک عنوان پیدا کنید. به عنوان مثال ، در مورد نیاز او به افزایش فروش یا گرفتن نتیجه بهتر از تلاش های تبلیغاتی خود ، س askالی بپرسید. یا استفاده از عناوین مستقیم را در نظر بگیرید. عبارت "ما تبلیغات را برای مشاغل کوچک ایجاد می کنیم" به خوانندگان این امکان را می دهد که شما با آنها صحبت می کنید. روی مزایا تمرکز کنید نسخه ای که در زیر عنوان قرار می گیرد باید بر مزایایی باشد که آژانس تبلیغاتی شما به مشتریان می دهد. منافع را بر اساس خواسته ها و نگرانی های مشتریان بالقوه خود قرار دهید. ایجاد تبلیغات برای یک تجارت کوچک شامل کمک به آنها در ظاهر حرفه ای با کمک مهارت های طراحی قوی آژانس شما و دانش آنها از بازار است. اگر با شرکت های بزرگتری کار می کنید ، مزایای آن می تواند شامل اعتبار و خلاقیت باشد ، خصوصاً اگر به موفقیت با سایر بازیکنان در صنعت یا جوایزی که آژانس خود دریافت کرده اید ، اشاره کنید. از یک تماس برای اقدام استفاده کنید تبلیغ شما هر چقدر زیبا و خوانا ظاهر شود ، به یک فراخوان واضح نیاز دارد. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید خوانندگان به وب سایت شما مراجعه کنند تا نمونه کارهای طراحی شما را به مشتریان دیگر نشان دهند ، بنابراین بگویید "از وب سایت ما بازدید کنید" و پیوند را ارائه دهید. ارائه مشاوره رایگان برای بحث در مورد نیازهای تبلیغاتی مشتری را در نظر بگیرید و شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید تا نحوه تماس با شما برای قرار ملاقات روشن شود. طرح رابرت دبلیو بل می گوید ، وقتی در حال طراحی آگهی خود هستید ، زمان استفاده از هنر یا تصاویر انتزاعی فرا نرسیده است. درعوض ، از آثار هنری و چیدمان مناسب بازار هدف خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر تبلیغ شما در یک نشریه تخصصی صنعت نشان داده شده است ، از تصاویری استفاده کنید که ماهیت فنی بازار را منعکس می کنند تا درک خود را از آنچه برای ایجاد تبلیغات در این زمینه لازم است ، به شما نشان دهند.


منبع خبر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.