برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

برترینها

برترینهای حوزه تاسیسات و ساختمان و حوزه فناوری را از ما بخواهید.

مزیت استفاده از رنگ های تیره در ساعت دیجیتال


مزیت دیگر استفاده از رنگ های تیره و نسبتاً سنتی است که اصالت ساعت را نشان می دهد.مقاوم در برابر آب ساعت دیجیتالدر ساعتهای دیجیتال موسیقی پخش کنیدکالری مصرفی را بررسی کنیداگر یک ورزشکار هستید یا به وزن و تناسب اندام خود اهمیت می دهید ، می توانید از ساعت های دیجیتالی با قابلیت مشاهده کالری مصرف شده استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

توانایی اندازه گیری فشار خون Samsung Galaxy Watch

سامسونگ یکی از شناخته شده ترین مارک ها در دنیای فناوری است که طیف گسترده ای از محصولات دیجیتالی را در خط تولید خود قرار داده است.
 
ادامه مطلب ...

راهنمای خرید ساعت زنانه عقربه ای و دیجیتالی کاسیو

علاقه زیاد مردم به خرید ساعتهای کاسیو و محبوبیت زیاد این محصولات باعث شده است که استثمارگران از این فرصت استفاده کرده و با تولید ساعت های ماکت بی کیفیت ، سودهای کلانی کسب کنند.
 
ادامه مطلب ...

استفاده تجربی بلوک چین در تجارت خارجی توسط استرالیا و سنگاپور

طبق گشت مرز مرزی استرالیا ، بلاکچین بهترین راه برای ردیابی کالاها در مناطق مختلف است و بنابراین ، آزمایش سنگاپور را برای آزمایش عملکرد این فناوری آغاز کرده است.
 
ادامه مطلب ...

بررسی ساعت هوشمند پل واچ

وقتی ابزار جدیدی وارد بازار می شود ، همه در برابر آن مقاومت می کنند و با سو susp ظن به آن نگاه می کنند. اما وقتی اپل همان محصول را تولید می کند ، همه متقاعد می شوند که این ابزار آینده دارد! علی رغم همه تردیدها در مورد کارکردن یا نبودن ساعت های هوشمند ، کاپیتان اپل واچ را راه اندازی کرد که از همان ابتدا بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
 
ادامه مطلب ...

بررسی گیر اس 3 سامسونگ

گیر اس ۳ در مقایسه با گیر اس ۲ از لحاظ کلی شاید تغییرات زیادی نداشته باشد؛ اما باعث شده است طراحی سال قبل به بلوغ برسد. گیر اس ۳ نسبت به گیر اس ۲ بزرگ‌تر است و ضخامت بیشتری هم دارد؛ تغییری که به‌شخصه آن را بسیار مفید می‌دانم؛ چرا که باعث می‌شود گیر اس ۳ بیش از پیش به یک ساعت شبیه باشد تا یک دستبند هوشمند. از طرفی جا دادن سنسورهای بیشتر در کنار باتری بزرگ‌تر نیز همواره ویژگی‌هایی هستند که از اضافه شدن آن‌ها استقبال می‌کنیم.
 
ادامه مطلب ...